вторник, 10 ноября 2009 г.

Антистихи или как ненужно писать стихи



Я так люблю! люблю тебе! ...
Мрія моя при світлі дня ..
Мрія в холодній ти ночі ..
Я так хочу що хоч ... др (кричи) ...

Зовсім з розуму звихнувся я ..
І в піснях шлюбних ти осла --
Почуй же трелі солов'я ...
Воплі - уймі ж ти мене ..
Спаси людей і будь моя ..
І рими моторошно - кров-любов ...
Про зірки, зітхання - крики знову
Могилу, дошки гробові ...
Змішалися до купи - нехай погані
Вірші мої - люби мене ..
Гармона грає - не вгамувати ..
Чи не важливі адже тобі слова - ...
Поет глухий, сліпий, смішний ...
Ти пишеш чл (тілом) .. не душею
----------------------------
перевод
Я так люблю!!! люблю тебя!!!…
Мечта моя при свете дня..
Мечта в холодной ты ночи ..
Я так хочу что хоть… др(кричи)…
Совсем с ума свихнулся я..
И в песнях брачных ты осла -
Услышь же трели соловья…
Воплю - уйми же ты меня..
Спаси людей и будь моя..
И рифмы жутки - кровь-любовь…
Про звезды, вздохи - крики вновь
Могилу, доски гробовые…
Смешаю в кучу - пусть дурные
Стихи мои - люби меня..
Гармон играет - не унять..
Не важны ведь тебе слова -…
Поэт глухой, слепой, смешной…
Ты пишешь чл(телом)..не душой

Комментариев нет:

Отправить комментарий